3 tipy na SEO – optimalizaci, ať je Praha královnou digitálu

Marketing vyvinutý pro potřeby online prostředí láká na weby potenciální zájemce. Mimo www oslovuje cílové skupiny proklikovou reklamou a přirozenou návštěvnost stránek zvyšuje pomocí SEO – optimalizace. Praha, respektive zdejší obchodníci, kteří inzerují služby a produkty na internetu, by se měli soustředit hlavně na druhý způsob propagace. SEO zdokonalí jejich stránky technicky, obsahově i z hlediska odkazového profilu, Tím si zajistí přednostní pozici ve vyhledávačích, která se projeví na rostoucí prodejní konverzi. Nastudujte tři “fígle! expertů na optimalizaci, kterými se zlepšuje schopnost všech typů www, včetně e-shopů, generovat zisk.  

Proč změna url při SEO – optimalizaci zvyšuje profit podnikatelů z Prahy

Pokud jste si objednali tvorbu www na klíč, dejte si záležet na jejich poutavé adrese. Jestli už doménu máte a není byznysově příliš úspěšná, můžete ji v rámci SEO dodatečně optimalizovat. Aby vaše firma v Praze prosperovala, doporučuje se obohatit název webu o hlavní klíčové slovo, pod nímž lidé vaši nabídku hledají.

Kromě toho sestavte url adresu v takovém formátu, který se dobře pamatuje. Zkuste ji pak nadiktovat několika kamarádům, abyste vyzkoušeli, že si ji zapíší bezchybně. Následně vás čeká přesměrování webu na novou marketingově více atraktivní doménu.

Off-page SEO: Jak optimalizace pracuje se zpětnými odkazy

Máte-li předstihnout konkurenty v Praze, pak je zapotřebí, aby byly vaše stránky  dohledatelné snáze než ty jejich. Musíte protlačit vaši platformu mezi h odkazy na první stránce vyhledávání, kam se soustředí pozornost naprosté většiny uživatelů.

Google používá k hodnocení stránek skóre zvané PageRank, které je výsledkem všech definovaných kritérií. Mezi nimi figuruje také stav odkazového profilu, který se za účelem obsazení přednostní pozice buduje v rámci off-page SEO, neboli vnější optimalizace. Komerční ale i nekomerční weby firem a organizací z Prahy by se proto měly zaregistrovat do online katalogů, kam si do kontaktů přidají důležité zpětné linky vedoucí na jejich mateřské stránky.

Profesionálové na SEO vám v rámci optimalizace také mohou zprostředkovat výměnu prokliků s nějakým tématicky příbuzným webem. V neposlední řadě zlepší viditelnost vaší společnosti z Prahy ještě zveřejňováním PR článků. K tomu si vytypují lidmi oblíbené portály, kde se pohybují možní zájemci o vaše know-how. Ti se pak v případě zájmu dostanou k vám na web přes odkazy v článku.

Máte vysoce konverzní Landing Page?

Do třetice se profesionálové na SEO soustředí na vytvoření maximálně atraktivní cílové stránky zvané Landing Page. Při optimalizaci digitálních projektů z Prahy do ní vkládají speciálně upravené texty a fotky a nezapomínají ani na praktická tlačítka. Všechny tyto prvky mají za úkol nasměrovat uživatele k provedení nějaké akce. Podle druhu podnikání to může být rezervace služby, objednávka zboží nebo třeba jen odeslání nezávazné poptávky. Proto musí obsah stručně vystihovat nabídku, předkládat lidem pádné argumenty, proč ji využít a nakonec je pobídnout, aby tak učinili prostřednictvím připraveného tlačítko. A jak funguje Landing Page na vašich www? Vyhovuje zásadám SEO-optimalizace?

Praha a místní firmy by zkrátka měly přistupovat k SEO jako k investici, která se jim brzy vrátí ve formě lepších prodejů. Optimalizace, pokud si na ni najmete zkušené experty, z vás udělá hvězdu digitálu nejen v Praze, ale v celé lokalitě, kterou jste schopni obsloužit. Pokud vás napadly nějaké doplňující otázky, nebojte se nás zeptat v komentářích.

Pavla Kupská